Let's Dance 2010


Jag har ju HELT glömt bort att kommentera vinnaren av Let's Dance igår! Detta beror ju givetvis på att jag inte såg finalen, men jag vet att det stod mellan Claudia och Mattias. Jag tyckte först och främst att det var superbra att det var de två som stod i final och inte Willy. Jag hade inte blivit överdrivet ledsen ifall Claudia hade vunnit, men nu blev jag givetvis jätteglad över att Mattias vann :). Jag har hejjat på honom redan från start och han har varit grym på att dansa samtidigt som man haft något fint att titta på ;).

Jag har ju sett Mattias och EMD in real life :). De var på Burmeister i Visby och spelade sommaren 2008. Jag och mina tjejkompisar tyckte att det var roligt att stå längst fram som små fjortistjejer, men det fick vi ångra bittert under spelningen. Vi höll oss fast i varandra och kämpade för att inte tappa bort varandra och dessutom var det supervarmt därinne, så snacka om genomsvettig efteråt :P. Men det var roligt att ha sett dem, snygga är de allihopa, men jag tycker nog Mattias är snyggast ;). Haha...de bodde på samma hotell som oss och åt frukostbuffé samtidigt som oss, så vi fick se dem dagen efter spelningen också. Ögongodis ;P.

Vad tycker ni om att Mattias vann? Var det rätt eller fel?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0