Lång skoldag


God kväll kära vänner! Hoppas ni alla haft en underbar dag? Jag har haft en bra dag, men med massor av skolarbete. Först var jag i skolan strax innan åtta och åkte hem igen vid strax innan fem, alltså en ganska lång dag för min del. Kvällen har ägnats åt att äta mat, prata med mami i telefon och mysa med Richard. Jag tänkte strax läsa lite bloggar och sedan hoppa in i duschen innan Criminal Minds börjar.

Imorgon är det en liknande dag som idag. Det är skola som gäller hela dagen och på kvällen tänkte jag gå iväg till några killkompisar som fyllt år och säga grattis. Jag tror Richard stannar kvar längre än mig, jag har så mycket i skolan som jag måste göra.

Jag har ju glömt berätta hur jag mår. Jag hostar lite till och från, men jag har inte ont i halsen längre :). Har dock haft en jobbig huvudvärk hela dagen, men det beror säkert på att jag inte sovit så mycket i natt :(. Aja, det är i alla fall på bättringsvägen nu!

Önskar er alla en god natt nu eftersom jag ska sova direkt efter programmet ikväll.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0