Inspiration: Gina Tricot

Har nu på morgonen kikat igenom Gina Tricot's vårmode på nätet och hittat riktiga godbitar att dela med mig av. Jag gillar GT för att de är billiga, har moderna kläder och massor att välja på :).


Snygg draperad Lbd (Little black dress), perfekt i vår och sommar till bara ben och högklackat. 199:-.


Roliga variant av trenchcoaten med nitar på. Jag föredrar del klassiska, men tycker denna är coolare. 599:-.


Snygg väska med nitar. Modellen är perfekt för både stan och party. Härlig grå nyans. 199:-.


Ljusa jeans = Modernt i vår. Dessa underbara jeans är med i GT reklam och de är jättebilliga, 199:-. Skynda fynda snygga vårjeans.


Likadan modell som de förra paret, men mörkare. De påminner starkt om min Cheap Monday. Kostar också 199:-. Superfynd.


Läckra solglasögon som jag gärna skulle lägga vantarna på. 79:- för dessa. Jag är en riktig solglasögontjej, men mina favoriter har gått sönder en efter en och nu har jag inga favoriter kvar
:(. Så dessa kanske kan ersätta?


Vacker blus som jag skulle matcha med jeansshorts, bruna ben och svarta tygskor....SOMMAR! 249:-.


Coolt linne i slapp modell. Tänk över bikini med shorts och flipflops. Jag längtar verkligen till sommaren nu! 129:-.

Allt hittar ni på Gina Tricot.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0