Inlägg 4 - Shoppingfynd!

Nu slänger jag upp inlägg 4 med två av mina superfynd som jag gjorde i onsdags. Imorgon kommer det sista inlägget upp. Vill ni se alla inlägg i rad? Gå in under kategorin "Shopping" :).

Här slänger jag upp ett av plaggen ni fick gissa på häromdagen, det var givetvis ett par jeans. Samt ett linne.

Supersnygga ljusa, tighta och läckra jeans som jag kunde ha två storlekar mindre i :). Kostar bara 199 kr. Coolt och gulligt linne med "brottarrygg" i lite oversizemodell för 129 kr. Båda kommer från Gina Tricot. Även solglasögonen är köpta där (60 kr) och tygskorna är från H&M. Snygg outfit som passar perfekt på stan!

Stylingtips:

Såååå snygg partyoutfit som endast kräver en oversizekavaj och högklackade skor :). Det får man lätt plats med i väskan om man vill gå direkt från stan till partyt ;). Oversizekavajen kommer från BikBok (för att den ska vara lite oversize köp en storlek större än normalt) och pumpsen kommer från USA.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0