Inlägg 2 - Shoppingfynd!

Nu slänger jag upp ett inlägg nr 2 med två av mina nya pärlor.

Idag är det en supersnygg topp och kjol som jag tänkte visa er :).

En supersöt outfit i form av en lagom puffig topp från JC, köpt för halva priset i Täby C för några veckor sedan (74 kr). Kjolen finns i massa härliga färger och mönster, men jag körde på leopard eftersom jag vet att det är modernt och dessutom väldigt snyggt, den blir din för 99 kr på Gina Tricot.

Stylingtips:

En snygg outfit som den är under sommaren och såhär ska jag nog gå på stan med svarta tygskor från H&M och coola brillor från Gina Tricot. Fryser man är det bara att slänga på sig en svart kofta eller kavaj :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0