Inlägg 1 - Shoppingfynd!

Inlägg 1 innebär att jag kommer dela upp inläggen med min shopping för att ni ska få se ett nytt plagg varje dag. Blir mer spännande så ;)

Idag har jag valt att visa upp min otroligt snygga spetsklänning från H&M.
 
(Ignorera att jag är så fruktansvärt blek)
Denna underbara klänning köpte jag alltså på H&M för endast 149 kr. Den fanns även i vitt och knallrosa, men jag körde på ett säkert kort och tog en svart :). Tänkte ha på mig den när vi ska fira syster och faster i helgen med en kavaj och platta skor.

Stylingtips:

Sommaroutfit - Funkar perfekt på stan eller till fest där klädseln inte ska vara "överdriven".
Jeansjackan är från Gina Tricot (från förra året), Solglasögonen är också från Gina Tricot (köpta igår) och Ballerinaskorna med nitar på är från H&M (present av Richard).

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0