Hjärteglad


Mitt hjärta mår bra :). Var alltså hos vårdcentralen idag och fick göra ett EKG (massa sladdar som de fäster på kroppen för att kolla hjärtrytmen eller något). Det såg väldigt bra och normalt ut. Hon lyssnade sedan med ett stetoskop på bröst och rygg, det lät också normalt. Sedan tryckte hon lite och då märkte hon att det förmodligen är en muskelinflammation eller att revbenet har vridit lite på sig. Detta går tydligen inte att göra något åt, utan jag ska vila lite och försöka att inte stressa upp mig. Får äta lite ipren eller smörja på lite antiflammatorisk gel för att slippa smärta :). Så NI behöver inte vara oroliga ;).

Har pratat lite med mamma och Bellis i telefon <3. Idag åker jag home till Sthlm :D. Bussen går vid halv två, så innan dess ska jag lägga ner alla mina saker i väskan, äta lite lunch och slappa. Vi hörs nästa gång på bussen.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0