Hard Rock Cafe

Igår fyllde alltså min lillasyster 18 för er som missat det ;). Vi började med att sjunga för henne på morgonen (jag försökte i alla fall med min hesa röst...) och mamma hade gjort frukost på sängen till henne. Hon fick massa fina födelsedagspresenter, synd bara att hon hade öppnat min och Richards i lördags :(. Aja, sedan åkte föräldrarna till jobbet och syster till skolan. På kvällen var det sedan dags för middag på Hard Rock Cafe. Vi började med någon combo jumbo sak, helt okej, men väldigt mättande. Sedan åt jag clubsandwich till huvudrätt och till efterrätt orkade jag ingenting. Syster beställde en drink och fick inte visa legg, hur tråkigt var inte det på en scala? Personalen sjöng i alla fall fint för henne och jag tycker att kvällen blev väldigt lyckad, hoppas du känner samma sak sis? :)





Födelsedagsbarnet :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0