Gift from Grandma


Igår när jag kom hem från träningen hade jag fått brev av farmor :). Det innehöll ett kort och en Hand recovery - Skin Therapy från La Source. Vi diskuterade nämligen min situation med mina torra händer förra gången vi sågs och nu skickade hon detta som en liten present för att jag ska slippa torra händer. Hur gulligt som helst :)! Tack snälla söta farmor <3.

Har försökt nå farmor nu under dagen för att tacka, men hon är tydligen på bio :). Pratade lite med farfar, alltid lika trevligt! Hoppas verkligen att jag får träffa dem i helgen. Längtar såååå efter dem.

Nu har jag i alla fall fått i mig frukost och dammsugat. Har en sovande pojkvän som stökat ner sovrummet, så det får han ta tag i ;). Det är dags för mig att plocka undan det sista, sen lite läsning.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0