Bilder från förr

När jag ändå sitter vid familjens dator så kan jag slänga upp lite fina (?) bilder från förr. Positiv eller negativ förändring?


Jag och världens sötaste kusin 2003


Detta är faktiskt JAG för många år sedan. Min period som morotsfärgad? Detta var 2001 och måste jag säga att jag inte längtar tillbaka?


Detta är också JAG...HJÄLP! Jättefin klänning, men jag ser ut som en TANT. Usch, detta var på skolbalen 2004.


Jag älskar den här bilden! Det är ett fint minne som jag bär med mig :). Det är jag, lillkusinen och syster 2005.

USA-resa 2006

Jag och syster i San Francisco.


Mamma, jag och syster i Las Vegas baby ;)


Det absolut coolaste jag gjort i hela mitt liv, vi flög helikopter över Grand Canyon!!!! Slå det om ni kan.


HOLLYWOOD :). Mamma, syster och jag!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0