Back

Nu är jag tillbaka i Linköping. Är helt slut efter en lång dag i Norrköping. Började med att vi åkte bussen som nästan tog en timme till Norrköping. När vi var framme "jobbade" vi med att prata lite om LIU, studentlivet och vår utbildning. Detta höll vi på med i drygt två timmar och sedan gick vi för att äta lite lunch. Annars har vi ägnat eftermiddagen åt att kolla runt i affärer, gått väldigt mycket och haft riktigt trevligt. Sedan åkte vi bussen hem och en promenad hem till mig på det. Är helt slut i benen!

Är fortfarande lite snörvlig, men bara i på ena sidan :P. Ska ta lite nässpray och lägga mig för att kolla på film :). Ska vila ett litet tag innan jag tar tag i städningen. Ikväll ska jag som ni vet hem till Hanny och kolla tv.


Ännu en LiU-tröja i min samling ;). Denna är med rosa tryck.

Hörs senare!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0