Allslam

Efter ett svettigt 70 minuters medelpass kommer jag hem till ett illaluktande hus! Det står en "Allslam" bil utanför och jag vet ju vad det brukar betyda...att det typ är stopp i avloppet eller något. Och det stank kan jag meddela *spy*. Det luktade värre än värst. Åkte hissen som stank, men när jag kom till vår våning luktade det ingenting. Nu har det dock spridit sig :(. Det börjar även lukta i vår lägenhet!!! Trevligt med bajsdoft i lägenheten när man dricker kvällste och äter knäckemackor. Drömdoft. Vad ska man göra?

Aja, kollade i alla fall på Glamourama innan jag åt middag :). Pratade även med mamma i telefon, är överlycklig över att åka hem imorgon. Äntligen får jag träffa la familia igen. Finns det något bättre? Pratade även med Ameli i telefon, vi har inte setts på hela veckan :(. Har varit "lediga" mest hela tiden och idag var det grupparbete, men vi är inte i samma grupp. Vi ska i alla fall fika på måndag, det ser jag fram emot! Åt lite middag och kollade på spännande NCIS idag.

Kom just på att jag missade premiären av Criminal Minds som var för en timme sedan...Ååååå, jag ville ju se! Har i alla fall fått hem två filmer idag, så de tar jag med hem till Stockholm. Dumpa honom och A cup of love heter dem, låter som riktiga Elin filmer ;).

Tomorrow åker jag alltså till Stockholm, men först har jag ett seminarium på morgonen :). Sedan blir det hem och pausa lite, samt packa väskan. På kvällen blir det sedan myskväll med familjen. Längtar <3.

Mina planer för helgen:
Lördag - Träffa Ellen efter flera månader isär :(, ska i alla fall bli megaroligt. På kvällen är det melodifestivalen och då håller alla tummarna för Pauline, ok?

Söndag - Träffa Emelie, S och E i Täby för fika/lunch och snack. Kollar kanske lite i affärer också :). På eftermiddagen kommer kanske farmor och farfar på middag, det ser jag väldigt mycket fram emot.

En toppenhelg med andra ord! Nej, nu måste jag gå och leta upp en klädnypa eller något, denna lukt kan INTE vara ok....
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0