Alice i Underlandet


Bra skådespelare. En annorlunda film. Jag gillade Alice in Wonderland samtidigt som det inte alls är min typ av film. Den är lite fööööör mycket. Jag har svårt för filmer med tecknade figurer och riktiga människor tillsammans och hela filmen var ju i princip uppbyggd på det. Jag tycker ändå att den var ganska okej :). Helt klart sevärd.

Antar att sällskapet gjorde ganska mycket också :). Var ju med Angelica och såg den. Först möttes vi upp och gick för att handla gott till filmen och sedan var det filmtime. Som tur är fortsättar vår dag imorgon också :). Vi ska träffas på förmiddagen och gå till simhallen, efter det blir det lunch på Salladsbaren och inte nog med det, efter blir det storshopping (i alla fall för mina presentkort på GT). Toppendag att se fram emot!

Nu ska jag krypa ner bredvid min varma och sjuka pojkvän :(. Stackarn mår inge vidare. Hög feber, riktigt ont i halsen, snörvlig och huvudvärk. 100 gånger värre än min s.k. sjukdom förra veckan.

Sov gott!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0