9 Mars 2010


God morgon :). Idag är det klarblå himmel och sol är i Linköping. Jag kommer snart börja vänja mig vid att vakna av att solen lyser in genom fönstret, härligt med vår! Det som inte är så härligt är att jag förmodligen börjar bli förkyld :(. Är lite snuvig och känner av lite i halsen. Jag är verkligen ingen människa som gillar att vara sjuk :P. Jag ska i alla fall käka esberitox och halstabletter idag och hoppas på att det inte blir mer än detta. Har ju ledig dag idag, men imorgon är det ju simning som gäller. Har jag ont i halsen blir det ingen simning, men kanske en promenad längs ån i så fall? Aja, ger inte upp hoppet ännu ;).

Idag ska jag alltså på Gymnasiedagarna i Norrköping. Ännu en gång ska jag representera Linköpings universitet :). Jag gillar ju att plugga här så jag vill gärna att det kommer mer folk till lilla Linköping! Sedan blir det lunch och fönstershopping med Ameli. Eftermiddagen och kvällen ska ägnas åt att städa lägenheten och plugga. Vid strax innan nio ikväll beger jag mig hem till Hanny för tv-kväll. Rolig dag.

Nej, nu ska jag äta upp mitt ägg och sedan borsta tänderna. Ska möta Ameli tjugo i nio för att ta Campusbussen till Norrköping. Hörs i eftermiddag igen.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0