6 Mars 2010

Idag har det varit en helt underbar dag i Täby :). Vaknade upp vid tjugo över tio och gick ut på en timmes powerwalk med mamma och pappa. Vi gick en runda ingen av oss gått förut, det blev ett litet mysigt äventyr <3. När jag kom hem blev det snabbdusch och liten frukost, sedan tog jag bilen till Täby C. Mötte upp Ellen för shopping och lunch, det var underbart. Vi åt gott på Sandy's och kollade sedan runt i olika affärer. Fyndade lite på JC, köpte strumpor på H&M och investerade i något jag väntat på i flera månader från The Body Shop.


En Raspberry Body Butter köpte jag idag på The Body Shop. Den doftar supergott och jag fullkomligt älskar den <3. Har snart gjort slut på min Strawberry och då är det dags för denna goding.

Fick även med mig en nötbar som jag ska festa på ikväll framför melodifestivalen. Sedan lämnade jag av Ellen på tåget och åkte hemåt igen. Jag hade velat träffa Ellen längre :(, vi har inte träffats på flera månader. Men det var underbart att träffa tösen igen <3 och i sommar ska du komma till mig på Gotland!

Ikväll blir det fondeu och bakad potatis till middag, snacka om god mat :). Mums! Sedan är det andra chansen och jag ber alla som tänker rösta att rösta på Pauline - Sucker for love. Den är grym. Aja, nu ska jag kolla ett avsnitt Glamourama och bara vila, känner mig helt slut.

Hörs mer senare (visar shoppingen när jag kommer tillbaka till Linköping).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0