5 Mars 2010

Vaknade av härlig sol i morse och började drömma mig bort till Gotland och sommaren, det var absolut den bästa sommaren i mitt liv :).

Jag vaknade för ungefär en timme sedan och har fixat iordning mig och ätit frukost. Planen var ju att åka till skolan på seminarium, men eftersom jag har ont i hjärtat (kolla träningsbloggen) så måste jag gå till vårdcentralen. Var på studenthälsan igår och idag ringde en sjuksköterska upp mig, hon rekommenderade mig att gå till läkaren idag. Jag frågade om det kunde vänta tills på måndag, men det tyckte hon inte var bra :S. Då blev jag självklart lite orolig, så jag ska strax iväg till vårdcentralen. Tror inte att det är något farligt, utan kanske en muskelinflammation (?). Vi får se helt enkelt!

Vi hörs senare, måste kila iväg nu.
/Elin


Kofta, linne och svarta byxleggings från Gina Tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0