4 Mars 2010

Idag bjuder jag på mig själv :).


Förvånad och samtidigt rädd :P


Superglad/överlycklig


Ledsen

Haha...snacka om att jag hade lite tråkigt där en stund ;). Aja, varsågod för fula bilder! Aja, imorse hann jag inte skriva här i bloggen. Vaknade så att jag precis hann göra mig iordning och äta en hyfsat snabb frukost för att sedan ta mig till skolan och grupparbete. Satt i skolan till strax innan tre och cyklade sedan hem. Har inte hunnit göra mycket mer än att kolla igenom datorn och kom precis på att jag har två avsnitt Glamourama som jag inte hunnit kolla på ännu :). Får bli dem och sedan sova lite middag eller något. Är såååå trött!

Disken igår tog nästan en timme, så mycket var det :P. Sedan skulle jag ju läsa massor, så jag släckte vid strax efter ett. Segt. Idag ska jag i alla fall träna medelgympa vid halv åtta, sista "riktiga" motionen för denna vecka. Imorgon blir det inget, på lördag kanske en långpromenad eller skidor (?) och söndag inget. Aja, kroppen behöver nog vila lite nu! Ska även packa inför resan hem till Sthlm imorgon :D.

Ska hämta något litet att äta nu och sedan kolla Glamourama ;).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0