30 Mars 2010







God morgon <3. Idag skiner solen och termometern visar 9 plusgrader, någon som såg det jag skrev igår kanske? Idag känns det verkligen som vår här i Linköping, underbart!

Eftersom jag hade svåra problem att somna igår, så tog jag en liten sovmorgon idag. Klev upp vid halv tio och har hunnit städa undan lite, göra mig iordning och sitter nu och äter frukost. Idag tänkte jag sätta mig i biblioteket och plugga. Ikväll blir det sedan tv för hela slanten :). Tisdagar är absolut den bästa tv-kvällen i veckan. Neeeej, jag såg precis att DH inte är ikväll pga. CSI-triologin :(. Aja, men det blir i alla fall först Dating in the dark och sedan en paus på en timme (då kan jag packa inför imorgon), sedan blir det Cougar town och Christine :).

Nej, nu ska jag skicka iväg ett mail till min lärare och sedan skriva en packlista innan jag går till biblioteket. Jag hoppas att ni runt om i landet får njuta av solen idag och i så fall kan ni väl njuta lite åt mig med?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0