28 Mars 2010

Trött, seg och omotiverad. Det är jag idag. Så otroligt segt när man har mycket i skolan :(. Började dagen med att jag insåg att det var sommartid idag och fick plötsligt jättebråttom till brunchen...suck. Brunchen var i alla fall väldigt trevlig och god. Det var jag och tre tjejer till. Verkligen mysigt att börja en söndag med det. När jag sedan kom hem satte jag mig och pluggade, då ringde Hanny och vi gick ut på en ganska lång promenad. Sedan har jag pratat med både Bella och Julia i telefon för att sedan ägna resten av min tid åt att plugga. Jag har även fått världens huvudvärk nu på kvällen, så det börjar verkligen bli dags att gå och lägga sig. Sweet dreams!







/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0