25 Mars 2010

Snacka om att jag är TRÖTT idag! Givetvis kunde jag inte somna kl tio, jag var superpigg :(. Somnade tillslut efter någon timme och vaknade i natt av att det var ett himla liv på gatan. Antar att jag blivit så van vid det lugna hemma hos familjen ;). Usch, det är inte alls kul att stiga upp såhär dags :(. Blir samma tid imorgon...men förhoppningsvis är jag supertrött ikväll och somnar bums efter Criminal Minds :). Skönt!

Jag har redan hunnit klä på mig och sminka mig och sitter just nu och äter frukost. Ska strax äta upp och sedan fixa det sista innan jag måste gå till bussen. Som ni kunde läsa igår så består hela min dag av skola samt plugg, så vi hörs i eftermiddag/kväll igen :). Får se om Richard drar hit lite folk på våffelkalas eller inte ikväll, annars blir det nog väldigt lugnt med god mat, tv och myspys!

Hörs som sagt senare, have a nice day.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0