22 Mars 2010


Idag skiner solen igen :). Skönt att det inte är snöoväder idag också. Jag vaknade vid halv fem i natt igen, men då hade jag inte sådär himla ont i halsen. Hade i alla fall svårt att somna om, men sedan sov jag till klockan var närmare tio. Jag har ont i halsen, hostar, kan knappt prata och har lite feber fortfarande :(. Det är så TRÅKIGT att vara sjuk! Men eftersom solen skiner idag tänkte jag sätta på mig mina ytterkläder och sätta mig ute på balkongen en liten stund. Några solstrålar är nog bara bra.

Imorse kollade jag lite på Paralympics och jag blev så himla imponerad av de som var med. Zebastian Modin som endast 15 år gammal tog brons i sprint trots synskada. Sveriges curlinglag som tog brons trots både sjukdom och doping. Jag tycker att det är så häftigt att människor med olika sorters handikapp får vara med och tävla. Det ser ju dessutom så otroligt svårt ut. Ta bara ishockey (eller kälke heter det kanske), det ser så himla svårt ut, men de är så grymt duktiga. Tummen upp för Paralympics!

Nu ska jag kolla klart på Sjunde himlen, som jag fortfarande tycker är ganska bra :P, och sedan ge mig ut i solen.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0