2 Mars 2010


God morgon! Idag är det en riktigt fin dag i Linköping, det snöar inte :). Dock är det minus 9 grader (jag som trodde att plusgraderna var här för att stanna) och massor av snö på marken, känns sådär om jag ska vara ärlig. Känner mig oerhört trött idag, sov inte många timmar i natt :(. Dagen är fullproppad med aktiviteter!

Börjar dagen med en "tripp" till Herrljunga för att föreläsa om Linköpings universitet samt svara på frågor för nyfikna gymnasieelever som ska söka universitet/högskola i år eller kommande år. Idag åker jag med två tjejer och jag har pratat med de båda på telefon och de låter supertrevliga. Känns jätteskönt :). Blir upphämtad här utanför om en kvart, så ska strax äta upp mitt ägg och sedan borsta tänderna.

När jag kommer hem blir det en kort vila för att sedan köra ett stenhårt pass på gymmet. Har inte "tid" att vila idag då jag åker hem i helgen och vilar massor då :). Vid strax innan nio ska jag bege mig hem till Hanny för att kolla på DH som har premiär idag, trevligt med lite tv-kväll med nyfunna vänner.

Det var mina planer för dagen. Som ni förstår blir nog uppdateringen sådär, men ni har ju lite inlägg från tidigare dagar att läsa :). Hörs!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0