19 Mars 2010

YEY, jag är SJUK. Snacka om att jag är superglad för att jag blivit sjuk nu när jag ska hem till min familj, INTE! Jag har feber, ont i kroppen, hosta och huvudvärk. Jag tackar så hemskt mycket för det och tar en ipren och ett glas vatten för att skölja ner mina sorger :(.

Jag HATAR verkligen att vara sjuk när man har roligheter inplanerade, men det blir väl att kämpa sig hem till Sthlm och sedan ligga i sängen hela kvällen. Roligt värre :(. Usch, jag blir så himla ledsen över detta. Vet ni någon hokuspokusmedicin får ni gärna maila mig ;).

Idag är det ju föreläsning som jag faktiskt ska försöka ta mig till. Blir buss hem från skolan eftersom jag varken orkar gå och har lite bråttom hem för att hinna med bussen till Sthlm. Sedan blir det några timmar på buss, vilket kan vara lite jobbigt när man mår dåligt, men jag kör på en ipren och hoppas på det bästa ;).

Aja, nu ska jag fixa iordning mig lite innan det är dags för skolan. Hörs mer senare!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0