18 Mars 2010

Molnigt, plusgrader och snö = Linköping idag. Såg faktiskt att termometern visar 6,6 plusgrader idag utan att solen skiner, är inte det toppen? Tyvärr saknar jag solen, men enligt SMHI kommer den att visa sig i både Linköping och Stockholm på lördag igen :). Dock ska det snöa på måndag morgon i Linköping...Suck.

Min morgon började strax innan tio då jag slängde in våra smutsiga och "sjuka" lakan i tvättmaskinen. Har sedan dess plockat fram lite kläder som jag ska ha med mig till Sthlm i helgen, tvättat en del, plockat undan, käkat en stor frukost, kollat på Glamourama och fotat alla mina klädinköp igår :). Jag är så himla nöjd med allt jag införskaffade. Inlägget nedan är alltså med ett av fynden jag gjorde igår, ett nytt inlägg varje dag ;).

Idag börjar jag alltså skolan vid tre med föreläsning och efter det blir det hem och äta en lättare middag för att sedan åka iväg och köra ett 70 min medelgympapass. Efter det ska jag skynda mig hem och kolla på Criminal Minds som är ett av mina favoritprogram. Får kolla på reprisen av Bella & Tyra Show imorgon istället :). Jag har alltså fullt upp efter skolan, så därför ska jag strax ta tag i studierna.

Dags att plocka ur tvättmaskinen nu och sedan göra lite nytta. Hörs senare!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0