17 Mars 2010


Otroligt dålig uppdatering från mig idag.
Detta beror givetvis på att jag haft en underbar dag med Angelica. Vi började morgonen med ett pass simning och bubbelpool. Sedan gick vi hem till mig och lämpade av väskorna och efter det var det dags för lunch. Har ett nytt superställe att rekommendera, Your Choice Salladsbar som ligger i Filbytergallerian i Linköping. Det går att välja på tre storlekar och vi tog varsin mellan med mineralvatten och bröd (ingick i priset). Man får välja ingredienser själv och det kostade bara 72 kr, jag var proppmätt jättelänge efter det :). Super!

Efter den goda och mäktiga lunchen gick vi en runda på stan. Jag köpte en födelsedagspresent till min syster som vi ska fira i helgen :). Sedan fyndade Angelica skor på Skopunkten. Vi kollade i massor av affärer och jag shoppade loss ordentligt på Gina Tricot för mina presentkort :), fick 5 plagg och ett par solglasögon för under 700:-!

Annars har jag varit riktigt slapp resten av kvällen. Kollat lite på tv, ätit lite middag och bara tagit det lugnt. Imorgon börjar inte skolan fören kl tre, så innan det blir det till att plugga, skicka iväg lite papper med posten och tvätta lite kläder samt lakan. Vi hörs igen imorgonbitti!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0