16 Mars 2010

GOD MORGON VÄRLDEN, VILKEN UNDERBAR DAG! Hoppas alla har sovit gott och är friska? Jag vaknade även denna morgon av att pojkvännen hostade och hade sig. Han är sjukare än jag var förra veckan och är mestadels sängliggandes :(. Jag passar upp lite på honom, men han får klara sig själv idag ;). Hoppas han blir frisk snabbt och att jag slipper bli sjuk igen!

Idag har jag tretimmars föreläsning och efter blir det nog grupparbete. Annars ska jag promenera hem och plugga hemma istället. Ikväll ska jag sedan träffa Angelica för att köpa med oss något gott till bion ikväll. Vi ska se Alice i Underlandet. Jag har hört både bra och dåliga saker om filmen, så jag går och ser den själv och kan sedan ge mitt utlåtande ;). Ska i alla fall bli väldigt trevligt att träffa Angelica igen :). Efter bion blir det sedan den nya traditionen tv-kväll hos Hanny. DH och Cougar Town ikväll, missa inte!

Nu ska jag äta upp mitt ägg och sedan borsta tänderna. Efter det ska jag möta upp Ameli och gå till skolan i solen :). Har till och med plockat fram mina ljusblå converse som jag ska inviga idag (väntar med de nya vita eftersom det är så smutsigt ute fortfarande). Hörs senare!



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0