15 Mars 2010


Jag är otroligt seg och trött trots superfint väder :(. Drygt! I morse hann jag inte skriva i bloggen då jag halvt försov mig. Jag prioriterade frukost och göra sig iordning framför bloggen vilket är ganska logiskt ;). Hade seminarium idag och det var lika "givande" som alltid. Cyklade hem och gjorde pannkakor <3. Så jag har ätit goda pannkakor, tagit hand om min sjuka pojkvän och segat mig hela eftermiddagen. Känner mig sjuk bara för det! Usch...

Ska i alla fall iväg på aerobics ikväll med Hanny :). Min favoritledare kör idag, så det kan ju inte bli annat än bra. Snart dags att slänga i sig lite käk så jag orkar prestera på topp ikväll.

Är lite fåordig idag, men strax slänger jag upp veckans planer och på träningsbloggen kommer jag snart att skriva om veckans planerade träning. Enjoy ;).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0