14 Mars 2010


Söndag och sol :). Jag har börjat vänja mig vid denna härliga sol, hoppas verkligen att det kommer vara sol mycket framöver. Man blir verkligen pigg och glad. Idag känner jag mig dock inte speciellt utvilad, men jag somnade inte fören strax efter 2 i natt.

Det blev en riktigt trevlig kväll igår :). Jag och Ameli lyckades bra med kladdkakan (typ första gången vi gjorde den själva :P) och den var supergod med glass och bär. S hade med sig kladdkaksmuffins och några hade med sig chips. Det var gott, men det blev nog lite för mycket av det söta. Fick huvudvärk senare på kvällen och mådde lite illa. Jag ska nog vara försiktig med överdosering av sötsaker ;). Vi kollade på melodifestivalen och vi höll nog alla på Salem al Fakir. Jag blev i alla fall väldigt besviken när Anna vann :(. Aja, jag är glad att det blev hon och inte Pernilla Wahlgren eller Timoteij...

Idag skiner solen som sagt och jag ska träna för första gången på nästan en vecka :D. Har ju blivit några promenader under veckans gång, men det har ju varit allt. Idag blir det powerwalk till gymmet, träna styrketräning och powerwalk hem. Ska även plugga lite idag och ikväll är vi bortbjudna på middag till Annika och Thomas :). En härlig söndag!

Nu ska jag äta frukost, är så himla hungrig. Tror jag ska lyxa till det med en smoothie :).

Sola lugnt ;)
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0