13 Mars 2010

God morgon, god morgon :). Idag är jag GLAD. Solen skiner, det är blå himmel och 7 plusgrader. Det är bara snön som förstör, men fortsätter det att vara såhär härligt så kommer den snart att smälta bort. Yey. Någon mer än jag som längtar efter våren och sommaren? Jag är så himla sugen på att slänga in stövlarna i garderoben och plocka fram mina converse, ballerinaskor och högklackade espadrillos. Nu håller vi tummarna för att snön försvinner snabbt och plusgraderna ökar på :).

Idag vaknade jag halv tio av mig själv eller ska jag säga av den härliga solen? Jag älskar att vakna av solen, man vaknar med ett leende. Richard hade redan varit vaken en timme då han inte kunde sova. Stackarn har gått upp kvart i 6 varje morgon denna vecka för att åka på praktik, så han hade ingen ro att sova denna morgon. Jag klev i alla fall upp och plockade undan lite, fixade iordning frukost och kollade på Glamourama. En härlig morgon helt enkelt!

Vid 12 ska jag möta Hanny för promenad runt ån :). Ser verkligen fram emot att gå runt ån när det är så fint väder. På vägen hem ska jag stanna till på Netto och handla lite mat samt saker till ikväll. Ikväll är det som sagt dags för tjejkväll inklusive melodifestivalen, kladdkaka och tjejsnack :). Vi blir sju stycken och det ska bli jättetrevligt! Vem vinner melodifestivalen ikväll då? Jag tror att det kan stå mellan Anna Bergendahl, Darin eller Salem al Fakir. Men svenska folket har röstat emot mig förut så jag blir inte förvånad om typ Jessica Andersson eller Timotej vinner. Jag vill att Salem tar hem alltihopa, så jag håller tummarna för honom!

Gårdagen blev jättemysig :). Vi gick och åt middag på Forno Italia. Richard tog deras goda pizza som vanligt, men jag var sugen på att prova pastan, det blev pasta carbonara för min del. Den var supergod, så jag rekommenderar verkligen att om ni ska äta på denna restaurang (hyfsat billigt och lite finare än en vanlig pizzeria) så ta pizza eller pasta, salladen smakar ingenting. När vi kom hem var det dags för innebandy, vilket jag tycker är supertråkigt, men jag ville umgås :P. Låg i Richards famn hela tiden och försökte leva mig in i det hela, dock tröttnade jag efter 2 perioder och började kolla runt lite på datorn istället :(.

Aja, nu ska jag kolla runt lite på datorn, men först ska jag slänga upp en gårdagens outfit :).

Soliga hälsningar
Elin


Glada jag för några dagar sedan, solbrillor = check :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0