12 Mars 2010

FREDAG :). Idag är det äntligen fredag vilket betyder att det är helg :). Dock är det mulet och lite tråkigt väder här i Linköping. Jag har precis kollat på Bella & Tyra Show och måste säga att Bella inte gör sig bra i tv. Hon är för energisk och för sprallig samt att hon svär ganska mycket. Det påminner för mycket om hennes videoblogg hon hade för några år sedan. Hon är lite som Carolina Gynning, smarta i skrift och blogg, men när de öppnar munnen låter de så otroligt osmarta. Jag skäms inte för att jag gillar Bellas blogg, men henne som person går helt bort. Tyra däremot verkar mer mänsklig. Man såg att hon var nervös som vilken människa som helst och var väl ungefär som jag föreställde mig att hon skulle vara. Deras gäst för kvällen var Kenza, jag tror inte hon tycker om Bella, det syns på bilder och i hennes sätt mot henne. Aja, kolla in det första programmet här.

Denna morgon började för drygt en timme sedan och jag har inte gjort många knop sen dess. Har som sagt kollat på deras show, men inte ätit frukost ännu :(. Är superhungrig, så det kanske borde vara mitt nästa projekt? Idag skulle jag gått på aerobics, men eftersom jag fortfarande är lite sjuk så hoppar jag det. Funderar dock på en promenad runt ån idag igen. Känner mig hyfsat ok idag, fortfarande lite snuvig och tung i huvudet. Jag vilar några dagar till och sedan kör jag igång med träningen igen :), längtar!

Planerna för dagen är alltså inga :P. Eller jo, jag ska givetvis plugga en del :). Och ikväll ska jag och Richard gå ut och äta, mysfredag med älskling <3. Tyvärr ska han kolla på innebandy vid sju, men eftersom jag vill umgås med honom får jag väl poppa lite popcorn och sitta bredvid och kolla. Ibland är jag en snäll flickvän ;).

Ha det gott!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0