11 Mars 2010

Vart är solen? Har den inte hittat till Linköping idag? Aja, det är inte hela världen just idag eftersom jag ändå bara ska vara i skolan hela långa dagen. Som ni kunde läsa på mitt "veckoschema" är det medelgympa inplanerat ikväll och det känns kanske inte som en jättebra aktivitet när man är sjuk, eller? Tänkte faktiskt ge mig ut på en långpromenad efter skolan istället, så kan jag ligga hemma i soffan och vila hela kvällen :).

Som ni kanske förstått så gillar jag verkligen inte att vara sjuk, eller förresten, vem gör det? Men eftersom jag är sjuk så sällan, ska jag nog vara extra försiktig med att träna osv. Jag som hade så mycket rolig träning inplanerad :(. Aja, jag ser till att bli frisk till nästa vecka, så kör vi stenhårt då :).

Efter nio timmars sömn :) så hoppade jag in i duschen. Har hunnit smörja in mig, klä på mig, sminka mig och snart ätit upp min frukost. Ska skriva ut vårt PM till dagens seminarium. Känns sådär att prata inför en massa klasskamrater när man är sjuk och snuvig :(. Man känner sig så fräsch!

Vi hörs senare.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0