10 Mars 2010


Idag mår jag inte överdrivet bra :(. Jag hoppades verkligen att jag skulle slippa bli sjuk nu. Som ni kanske märkt är jag i princip aldrig sjuk, varför just nu? Igår under dagen var det helt ok, bara lite snuvig och pyttelite ont i halsen. Men sedan när jag kom hem och la mig för att kolla på film kändes kroppen oerhört tung :(. Jag orkade inte göra någonting, varken laga mat eller knappt äta den. Hoppade i alla fall i lite kläder och gick en kort promenad hem till Hanny. Som ni vet var jag inte på topp, men sitta och dricka te och kolla på favoritprogrammen med vänner orkar alla ;).

Idag skulle jag ju åka och simma med Annika, men vi kom fram till att det nog inte var en så smart idé. Vi ska istället gå en lugn promenad runt ån i det otroligt härliga vårvädret :). Jag tror på att luft och solstrålar gör mig friskare fortare! Jag har i alla fall ingen feber, utan en vanlig förkylning (snuvig, pyttelite ont i halsen och hängig). Annika och jag ska i alla fall äta lunch ihop sedan och kanske kolla film? I eftermiddag ska jag förmodligen träffa L om jag orkar. Har alltså en trevlig onsdag framför mig.

Såg filmen A cup of love som också av någon konstig anledning heter Feast of love. Jättekonstigt, men det är i alla fall samma film efter lite googlande ;). Den var ok, lite väl grov för min smak. Lite grov innebär att det var mycket scener där olika par gjorde DET. Haha...jag är till och med så finkänslig att jag inte vill skriva vad de gjorde, men ni kan nog gissa ;). Blev lite väl tyckte jag, men budskapet var bra och Morgan Freeman spelade en fin roll :).

Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan städa det sista så att det är fint när Annika kommer hit :).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0