Stockholm

Nu befinner jag mig i Stockholm igen. Det var ju bara en vecka sedan jag åkte härifrån, men det känns ändå skönt att vara tillbaka. Nu blir jag kvar här tills slutet av augusti med några veckor på Gotland.

Bilresan hem gick bra, lite segt och dessutom var det lite köer som vanligt. Åkte hem med Richard och hans grejer och fick träffa hela familjen (-pappa och syster, han har fyra syskon). Stannade kvar hos dem en liten stund och pratade med Richards mamma och kollade på när "pojkarna" spelade volleyboll. Efter ett tag åkte jag vidare hem till min familj och åt en supergod räksallad till middag och jordgubbar till efterrätt :). It's good to be home! Annars har mamma och jag hunnit med en powerwalk i 5 km, kollat runt lite på datorn och hämtat syster.

Nu börjar klockan snart närma sig elva och jag måste avrunda min kväll. Ska upp tidigt och jobba imorgon. Var evigheter sen jag jobbade, men nu blir det jobb i sex veckor framöver så det är bara att vänja sig ;). Det kommer bli dåligt med uppdatering de närmaste dagarna, men det får ni stå ut med. Berättar mer på lördag eller söndag.

God natt <3.


Systers student 2010 - M, Richard, jag och Ellen <3


Systers student 2010 - Syster själv och stolta storasystern ;)


Systers student 2010 - Trötta?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0