Sov gott världen!




Hann med att sola en liten stund innan jobbet idag, grymt väder idag igen :D. Så himla tråkigt att jobba hela eftermiddagen och kvällen när det är fint och varmt väder :(, men vad gör man inte för lite money? Imorgon kör jag ett pass från lunch till åtta, så tänkte träna och sola på morgonen :). Det blir alltså en liknande dag som denna.

Löprundan i morse gick faktiskt bra med tanke på hettan som faktiskt var, runt 23 grader varmt. Det var ändå ok att springa i skogen eftersom träden skuggade en aning. Imorgon har jag planerat in en runda stavgång och det blir redan vid åtta imorgonbitti. Vill ha en lång förmiddag på mig att göra saker innan jobbet. Ska bland annat iväg och fixa lite ärenden, gå stavgång, sola och göra matlåda innan jag börjar.

Nu önskar jag er alla en god natt, för nu ska jag släcka för idag. Natti!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0