ReA

Har någon av er missat att det är massor av rea i butikerna nu? Jag har varken haft tid eller lust att ge mig ut bland högarna i butikerna, men imorgon tänkte jag gå en sväng inne i stan :). Är sugen på att kolla in vad Zara, Gina Tricot och H&M har att erbjuda. Är nog inte ute efter något speciellt egentligen förutom ett par tajta bomullsshorts som man kan ha när man är ute och springer/går eller på stranden. Jag vill i alla fall tipsa om en riktigt bra rea som är på Nelly.com. Du klickar på "REA"-fliken och sedan skriver du in lösenordet "Sommar2010". Massor av fint :), här är ett urplock.

Club L - Cherly Dress
Sockersöt klänning i fin rosa färg. Kostar bara 59 kr på rean.

Club L - Corsage Dress
Svart skrynkelklänning med stor härlig blomma, perfekt att framhäva och vilseleda. Kostar bara 59 kr.

Only - Mixer Ankle Dress
Långklänning i superfina färger. Denna gillar jag starkt och tänkte faktiskt beställa hem den :). Kostar 139 kr.

Chandra - Skinny Stripe Leggings
Snygga leggings med "skinndetaljer", själv har jag använt mina liknande massor. Kostar bara 69 kr så passa på!

Only - Alba Metal Blazer
Supersnygg blazer med nitar på för bara 249 kr.

Jeane Blush - Girl Chino
Läckra chinos för knappt några pengar, bara 59 kr. Dessa beställs givetvis också.

Gå in på deras hemsida direkt och kolla läget. Själv håller jag nu tummarna för att klänningen och chinosen sitter fint på :), snälla gör detsamma ;).
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0