La familia

Nu befinner jag mig hos min familj igen. Har hunnit åka iväg och handla lite med syster, på tisdag ska vi nämligen ha picknick med oss eftersom skolan ska på utflykt :). Jag ska ha med mig en sallad (som jag gör själv), drickyoghurt och en macka. Blir lagom till lunch, dock ska jag ut och springa på eftermiddagen och då ska jag öka sträckan till 7,5 km. Får äta ett ordentligt mellanmål :).

Idag har jag haft en underbar dag <3. Började med att springa 5 km och det gick inte så bra :(. Var yr i huvudet och dessutom var det fruktansvärt varmt. Måste upp tidigare och springa om jag ska göra det på morgonen. Körde i alla fall lite mer styrka hemma (läs mer på träningsbloggen strax). Sedan blev det dusch och fixa iordning sig för att träffa Ellen. Vi handlade med oss lite lunch från Ica och åkte till en badstrand i närheten där vi käkade. Dock blåste det så mycket där, så vi åkte till en annan strand där vi lade oss i bikini och solade i två timmar :). Vi pratade massor om Gotland och London, kommer bli toppen. Till Gotland åker vi på söndagen v.29 efter att jag har slutat jobba. Sedan stannar hon hos oss till fredag morgon. Under veckan ska vi hinna med Kallis (Kallbadhuset = After beach) några gånger, minst två partykvällar, sola i mängder (snälla ge oss sol!), gå promenader, shoppa, äta mängder av jordgubbar, åka och titta på raukarna, steka på Tofta mm. Kommer bli en grym vecka :). London är planerat i slutet av oktober eller början av november, kommer bli så häftigt att åka dit. Har inte varit där sedan jag var 7 år.

Aja, nu ska jag ner och plocka undan allt i köket, har stökat till lite när jag lagade mat :P. Hörs snart igen!




/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0