Kort!


Hade egentligen tänkt sätta mig och skriva ett inlägg om mig själv som kom direkt från mitt hjärta, men det får vänta till morgondagen ;). Som vanligt tar ju allt mycket längre tid än man tror och snart är klockan halv 12 :(. Är självklart inte trött heller eftersom jag tog värsta sovmorgon i morse...*suck på mig*.

Kom iväg till gymmet efter många om och men, tyvärr blev det lite sent så jag fick skippa löprundan efteråt. Blev så att jag sprang till gymmet och hem från gymmet istället och avslutade med 200 sit-ups ;). Har ätit goda tortillas ikväll, vi upptäckte till vår fasa att bröden var mögliga i mitten :(. Så nu ska det skrivas mail och klaga, usch! Har även hunnit städa klart badrummet, check, samt packa ner ganska mycket i min stora resväska.

Nu ska jag strax stänga av datorn och försöka sova. Ska vara hos en i min grupp vid tjugo i åtta *snark*, så måste stiga upp vid halv sju. Hörs mer i morgon eftermiddag. Sov gott.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0