HETT

Idag är det VARMT ute må jag säga. Det var riktigt kämpigt att ta sig runt 7,5 km idag. Tänk er att springa i 26 grader värme och stekande sol, verkligen inte att rekommendera. Tyvärr blir det så eftersom jag inte orkar gå upp tidigare än halv åtta :P. Borde nog ta mina 7,5 km eller så småningom 10 km på kvällarna istället, då har man fått i sig mer mat under dagen och orkar förmodligen springa lite fortare :). Kan ni gissa hur jag såg ut efter passet då? Varsågoda!


Var det någon som sa något om svett? Jag ser inget i alla fall :P...hahahaha, usch.

Aja, efter denna svettiga runda blev det stretch och dusch. Hoppade sedan i bikinin och la mig utomhus för att steka. Det var så otroligt varmt, så jag orkade inte ligga så länge :(. Man bör antingen vara vid en sjö/hav eller vänta till senare på eftermiddagen en sån här dag. Hade i alla fall en sjal runt huvdet för att skydda håret och hårbotten :).



När det blev för hett ute gick jag in och ställde mig vid spisen, även det ganska hett. Nu har jag slängt ihop fyra matlådor bestående av bulgur, kyckling och sweet and sour från onkel ben, mums! Känns bra att göra matlådor när man har gott om tid på sig.



Nähä, det här duger inte :P. Nu ska jag smörja in mitt ansikte lite till med solskydd och sedan lägga mig i solen en liten stund innan det är dags för mig att ställa mig vid spisen igen och steka hamburgare :), magen kurrar.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0