Hemma!


Hemma från jobbet, skönt att det inte blev en sån sen dag i alla fall. Har ni gissat vad jag jobbar med? Den här veckan har jag varit fritidsfröken på en skola i Sthlm och det har varit jätteroligt. Vi har varit iväg och badat, lekt i gympasalen, ätit massa goda måltider, pysslat, tittat på film, lekt utomhus, kört brännboll, bakat osv. Superskönt att ha ett jobb där man är ute om det är fint väder :). Nästa vecka börjar jag jobba i en mataffär och det betyder alltså inomhus. Jobbar dock på skolan två gånger även nästa vecka. Fick gå tidigare idag eftersom barnen blev hämtade tidigare. Det betyder att jag kommer hem tidigare till Richard och dessutom hann skriva ett inlägg i bloggen :).

På vägen hem från jobbet ÖSregnade och åskade det :(. Riktigt jobbigt väder! Men nu är det lite molnigt och soligt. Superkonstigt väder alltså. På söndag blir det Täby med Ellen om det är dåligt väder, då blir det lunch och shopping :). Imorgon har jag knappt några planer, vi får som sagt se. Jag vill i alla fall ta det lugnt om inte annat.

Får se när vi hörs igen, nu drar jag iaf till pojken min <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0