Det REGNAR i Linköping

Igår var det varmt och soligt såhär dags, idag regnar det och blåser :(. Känner genast att jag har tappat energin som jag fått från solen och nu känner jag mig bara extremt seg och trött.




Bilder tagna igår :)

Har varit på Espresso House och fikat med Ameli idag, drack supergott grönt te :). Vi pratade om skolan, sommaren och livet. Mysigt att träffa henne igen. Sedan gick jag förbi Hemköp och hämtade min solstol som jag vann i en tävling. Fick även två shoppingkassar och en kortlek. Alltid något ;). Tar nog med solstolen hem till Sthlm eftersom jag ändå kör bil.

Nu hade jag tänkt lägga in lite nya låtar i Ipoden och sedan bege mig mot gymmet. Mysigt att trängas med alla andra människor som kommer vara där, inte! Får skylla mig själv. Ska försöka ge mig ut och springa efteråt, men just nu lockar det inte så mycket :(. Ikväll blir det till att läsa in sig på presentationen av vårt arbete inför morgondagens redovisning, ska även hinna med att packa lite mer och fortsätta städa :). Måste även komma i säng hyfsat då vi ska åka från skolan vid strax innan 8 imorgon.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0