Bad!


Idag har det varit riktigt dålig uppdatering från min sida, men jag har som vanligt haft fullt upp. Ägnade sista dagen i Linköping åt att storstäda ihop med pojkvännen. Nu har vi packat ner det mesta som ska med hem, dammsugit, dammat och tvättat hela lägenheten, tvättat kläder och just nu håller vi på och frostar av frysen. Vi har ett dumt problem med vår kyl/frys och det är att man inte kan stänga av en del i taget utan stänger av allt samtidigt. Så för att lösa de få kylvaror som vi har kvar (mjölk till gröten, ost till mackan osv.) har vi lagt in den is vi hade kvar i frysen, håll tummarna för att allt är ok imorgon :).

Kvällen har spenderats ihop med Annika och Thomas. Eftersom det tyvärr regnade så ställde vi in hänget på NH's uteservering. Vi gick till hemköp och köpte lite fika med oss hem, satt och lyssnade på massa gamla barnfilmsintron (minnen!) och spelade spel :). Riktigt mysigt avslut på den här terminen.

Strax ska datorn stängas av och jag ska gå och lägga mig. Har duschat nu på kvällen och smörjt in mig med Doves BUS som bygger upp brännan. Varför känns det som man tappat den lilla färg man fick i helgen efter bara tre dagar utan sol? Aja, snart känner jag mig nog fräsch igen ;). Hörs imorgonbitti efter powerwalken med Angelica. Sedan blir det full rulle här hemma innan jag åker till skolan och hämtar upp Richard innan vi beger oss mot Stockholm. SOMMARLOV!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0