8 Juni 2010



Idag skiner solen i Linköping :). Härligt att vakna till solsken, speciellt eftersom jag steg upp halv sju. Idag känner jag mig omänskligt trött :(, så ikväll hoppas jag verkligen att jag somnar i tid. Sitter just nu och käkar lite frukost, men ska strax borsta tänderna och packa ner lite saker för att cykla till skolan :). Idag ska vi åka ut till det företaget vi gjort en rapport åt och redovisa, jag har fått i uppgift att tillsammans med två andra göra det. Lite nervöst är det allt. Vi åker dit med bil och jag tror jag är tillbaka i eftermiddag.

Jag hoppas solen håller i sig och att det blir några grader varma så att jag kan lägga mig på takterassen i några timmar i eftermiddag. Konstigt nog känns det redan som man börjar tappa den färgen man hunnit få i helgen :(. I kväll ska jag sedan iväg på Aerobics och efter det blir det till att fortsätta med sommarstädningen, tvätta och packa.

Ha en underbar dag. Har ni sol, molnigt eller regnigt hos er?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0