6 Juni 2010

Sveriges nationaldag idag, grattis Sverige ;). Som ni vet ska jag "fira" Sveriges nationaldag med en "svullodag" tillsammans med Angelica. Hon kommer hit om 45 - 75 minuter, så jag måste sätta lite fart. Fastnade framför Bella & Tyra Show när de hade Carolina Gynning som gäst, hon är så sjukt snygg! Herregud, 32 bast och se ut sådär, jag vill också :P. Har precis slängt i mig lite frukost i form av havregrynsgröt med äppelbitar och kanel, en knäckemacka och magnesium i form av brustablett.

Har sovit jättedåligt i natt :(. Berodde på att det var så himla varmt i lägenheten. Bastuvarning. Tur att jag är ledig imorgon och kan sova länge då :). Har lite träning och fika med Ameli på agendan imorgon, hade även tänkt börja med sommarstädningen.

Hur ska ni fira nationaldagen förresten?


I fredags matchade jag ögonmakeupen och naglarna, snyggt va?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0