5 Juni 2010

God kväll folket! Vilken otroligt härlig och grym dag det har varit idag :). Man blir så lycklig och glad.

Igår var det ju full rulle för min del. Hade planerat att springa i skogen, men eftersom det tar ett tag att ta sig dit fick det bli runt ån istället. Slog mitt rekord :). Efter det hann jag sola en liten stund innan jag träffade min barndomskompis J. Vet inte hur gamla vi var när vi sågs sist, men hon var verkligen jättetrevlig :). Efter en glass gick jag en liten runda på stan för att hämta min lins, köpa ett snyggt linne för 50 kr och handla lite mat. När jag kom hem duschade jag av mig all solkräm och fixade iordning mig för kvällen. Sedan bar det av mot grillningen/förfesten.

Vi började med att grilla i superhärligt väder :). Åt kycklingspett, potatissallad och lite pommes. Mycket gott! Drack även jordgubbsvin och några drinkar. Tyvärr gjorde jag ett STORT misstag genom att dricka på tom mage :(, så ni kan själva gissa hur det slutade. Jag kan säga så mycket som att jag inte ens kom iväg till Sommar X, så förbaskat tråkigt. Så idag mår jag lugnt som jag förtjänar...









Bilder lånade av Angelica :).

Hade i alla fall en grym kväll innan det gick som det gick. Nu är alla glada som var med igår på HG eftersom de har bartömning, själv känns magen fortfarande lite ut och in :P.

När jag vaknade imorse blev jag först ganska ledsen eftersom jag, Angelica, Annika och Thomas hade planerat att käka brunch på Pitchers och efter det skulle jag köra volleybollturnering. Pallrade mig upp till brunchen, men nöjde mig med en cola ;). Matlusten var inte så stor. Sedan var det dags för volleybollturnering med Hannah, A, M och M. Sjuuukt roligt! Vi hade aldrig spelat tillsammans förut och vi hade nog alla inställningen att det får gå som det går, men vi lyckades faktiskt vinna 5 av 5 matcher :D. Tyvärr förlorade vi semifinalen, men det var mot ett lag där flera av spelarna spelade volleyboll på riktigt ;). Det har verkligen varit en superbra dag och illamåendet försvann ganska snabbt och byttes ut mot nervositet. Gruppen avslutade dagen genom att käka lite glass på Bosses glassbar. Tack laget och folket för idag!

Nu har jag precis fått i mig lite gröt och tänkte strax slå på tv:n. Blir till att chilla lite nu på kvällen för imorgon har jag ännu en grym dag framför mig :).

/Elin

Kommentarer
Postat av: RastaFår

Tom mage! Ha ha. Dåligt ölsinne heter det.

2010-06-06 @ 11:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0