4 Juni 2010


SOMMAR och sol och vi har kort, tajt kjol...Jag är GLAD idag igen. Fy sjutton vilket underbart väder. När jag vaknade vid nio var det redan 16 grader och blå himmel. Så nice! Som ni ser blir helgen grym här i Linköping och det är superbra. Som sagt är det mycket utomhusaktiviteter planerade i helgen så som grill/förfest ikväll, Sommar X är delvis utomhus, volleybollturnering imorgon, brunchen kan njutas av utomhus, sola med Angelica på söndag och fika utomhus :). Lalalalalalalala...


Sommar och sol - Markoolio

Nu ska jag sätta igång och skriva på ett arbete till skolan innan jag cyklar till Ryd och springer spåret :). Blir nog inte överdrivet mycket uppdatering idag eftersom jag har FULLT upp.
Plugga --> Springa --> Duscha --> Sola på takterassen --> Fika med barndomskompis J --> Duscha, sminka och fixa i ordning mig --> Grilla/förfesta --> Sommar X. GILLA denna dag!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0