30 Juni 2010


God morgon! Såhär galen såg jag ut innan min 7,5 km löprunda igår, efteråt kunde jag knappt stå upp :P. Idag bestämde jag mig för att sova lite längre, hade ju några timmar att ta igen :). Har i alla fall redan hunnit äta en ordentlig frukost och tvättat en maskin tvätt. Idag är det molnigt och lite blåsigt, men ändå hyfsat varmt. Satt på balkongen i bara linne och shorts och det var inte för kallt. Förmodligen börjar det väl regna snart?!

Min massage idag är inställd pga. att hon är sjuk :(. Supertråkigt! Har bokat in en ny tid i augusti istället. Kände verkligen att jag behövde massage nu eftersom jag är stel i axlar och rygg efter all motion. Men men, inte så mycket att göra åt. Ska i alla fall åka och hämta ut ett paket till min mamma och sedan blir det stan för hela slanten ;). Tänkte som sagt gå och titta lite i affärer innan Ellen kommer till stan och vi ska käka middag på T.G.I Fridays vid kungsträdgården <3, kommer bli sjuuukt nice :). Ska verkligen ta vara på den här dagen eftersom det är min första lediga dag sedan förra helgen (1,5 vecka sedan), men som tur är slutar jag två på lördag och är ledig hela söndag :). Då blir det myshelg med Emelie <3.

Igår när jag kom hem från jobbet ringde min lilla kusin till mig, hon ska flyga till Gotland själv om några veckor för att hälsa på mig :). Då får jag hitta på lite roliga saker att göra. Blir nog i alla fall en vända in till Visby för att käka glass och gå till godisaffären (Pippis godisaffär). Funderar även på om vi ska åka till Kneippbyn och vara på vattenlandet en dag, det skulle hon nog uppskatta :). Annars blir det nog bad i havet, sola, måla naglarna, myskväll med film och så vidare. När hon är där får jag även sovsällskap :). Mysigt! Efter samtalet med henne åt jag och syster svenska jordgubbar med mjölk och macka, första gången i år jag åt svenska jordgubbar. Det var riktigt gott.

Aja, ska smällta min frukost en stund till innan jag ger mig ut och kör intervaller. Jobbig, men effektiv träning. Imorgon blir det sedan återhämtningsdag för min stackars kropp :). Tänkte slänga upp något inlägg i träningsbloggen nu också, är så dålig på att uppdatera där :(. Hörs snart igen!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0