3 Juni 2010

 
Nu är jag tillbaka i Linköping. Har hunnit ladda upp bilderna från studenten på datorn, ätit lite mellis/lunch, packat upp väskorna, tvättat en maskin tvätt och umgåtts med Richard. Det är underbart väder i Linköping idag och jag ska alldeles strax hoppa i bikinin och lägga mig ute på takterassen :). I eftermiddag måste jag ut en sväng på stan innan jag ska äta middag vid fem. Tips på mat? Något som är nyttigt och enkelt att laga. Ikväll ska jag på aerobics/step (kan vara vilket som eftersom det är sommarschema nu).

Jag har tyvärr inte så mycket bilder från studenten, men Ellen har desto fler :). Får slänga upp dem här när jag kommer över dem. Aja, jag har i alla fall en fullbokad helg framför mig, men det är bara roliga saker som jag ska göra. Neej, nu vill jag inte sitta inne längre. Hörs mer senare när jag tröttnat på solen ;).

/Elin

Kommentarer
Postat av: ellen

gör en veggolåda till middag!! super enkelt, nyttigt och billigt. Man behöver bara fetaost, ruccola och tomater. hacka tomater och ruccola lägg i en ungsform, smula fetaost över och sen gör du en äggstanning av några ägg och mjölk. höll över och in i ugnen 15 min tills äggstanningen är fast. krydda lite med typ salt och peppar

2010-06-03 @ 15:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0