27 Juni 2010


God morgon kära bloggläsare. Bilden föreställer min fina midsommartårta med jordgubbar och den smakade väldigt gott, den åts upp av alla på typ 5 min :P. Idag känner jag mig lite seg, men det beror förmodligen på att jag stod upp så mycket på jobbet igår och idag blir det samma sak :(. Min plan var att hoppa upp ur sängen vid 8, men jag stängde av larmet och vaknade 9. Sådana dagar tackar man för att man börjar sent ;). Dumt nog är det jättevarmt ute redan och jag ska ut och springa, känns sådär. I fredags efter jobbet var jag också ute och sprang, tiden blev inte alls bra och värmen var riktigt jobbig. Man bör springa 8 på morgonen eller 8 på kvällen, då är det som bäst luft anser jag. Aja, det blev "vila" igår, så en löprunda måste hinnas med :). Ska bara smälta frukosten först.

Hoppas ni alla haft en underbar midsommar, vad hittade ni på? Själv jobbade jag mellan 8-15, sedan blev det alltså en löprunda på 5 km och styrka, dusch, fixa iordning mig och göra tårtan. På kvällen åkte jag hem till min kompis S och hennes pojkvän som fyllde år, de hade lite party där :). Sedan åkte jag, Bella och Å till en annan fest i Täby där vi käkade lite middag och hade det trevligt med snappsvisor, god mat och trevligt sällskap. Vid tio lämnade jag den festen och åkte tillbaka till pojkvännen och hans "gang". Där käkade vi tårta, lyssnade på musik och snackade. Det var en ganska "fram och tillbaka"-midsommarafton för mig, men det var trevligt på alla de ställena jag var. Ville ju vara på alla ställen samtidigt, men det var såhär jag fick lösa det ;).


Jag och min Bella <3


Det sjöngs snappsvisor och sommarlåtar.


Jag och värdinnan J :)


M och Å :)


Min bruna, trötta (?) och håriga pojkvän :P


Delar av the gang som poserar så fint :P?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0