22 Juni 2010


Så OTROLIGT snygg bild ;P. Ni kan ju i alla fall hålla med om att det är ett snyggt hopp? Det roligaste med bilden är att det ser ut som jag har en ordentlig t-shirtbränna och det är bara skuggor som spökar, har nämligen inte haft t-shirt på mig i solen ;). Haha...

Hoppas allt är grymt med er!? Själv är jag lite snorig, annars är det bra :). Idag har jag jobbat på skolan, vi var iväg på utflykt till en sjö. Supermysigt att vara i solen, leka med barnen, äta matsäck och bara chilla. Det är ett superroligt jobb! Imorgon är min sista dag på skolan, sedan återvänder jag till mataffären i 4 veckor. Jag håller mina tummar för att det blir grymt väder de dagar jag är ledig från jobbet, kan inte ni göra detsamma?

Igår hade jag min första dag på mataffären och det blev kassapass hela dagen. Det tog ett litet tag att komma in i det igen, men sen flöt det på bra :). Efter jobbpasset åkte jag hem till S och så gick vi en powerwalk tillsammans, jättemysigt! Sedan hem till pojkvännen och hämta upp honom för att sedan åka tillbaka hem till familjen.

Aja, tänkte snart ta lite nässpray och ge mig ut på en löprunda. Blir skönt med lite motion innan jag ska avrunda för kvällen :). Längtar dessutom efter att göra en smoothie och det tänker jag bara unna mig efter ett hårt träningspass ;).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0