20 Juni 2010


God morgon! Är fortfarande kvar hos pojkvännen :), behövde verkligen få kvalitetstid med honom den här helgen. Åkte som sagt hit i fredags kväll och då bjöds jag på lax och potatis som min älskling gjort till mig. Sedan blev det den dumma fotbollen på kvällen och jag somnade givetvis i soffan. Sedan var det bara att fortsätta upp till sängen och sova :P.

Igår vaknade jag vid tio och gick ut på en 10 km powerwalk medans pojkvännen var på gymmet. Sedan låg jag och solade hela eftermiddagen fram tills det var bröllop på tv :). Richard kollade givetvis på VM och sedan satte han sig framför Xboxet när det var bröllop. Sedan ägnade vi kvällen åt varandra. Vi åt hemmagjorda hamburgare, spelade kort & spel, spelade badminton, kramades och myste. Supehärlig dag helt enkelt! Egentligen skulle jag åkt in till stan och träffat Ameli som är här över helgen, men jag fick en sådan "anti all trängsel i innerstan" igår, så jag pallade inte :(. Jag hoppas hon kommer till Gotland i sommar och säger hej.

Om tjugo minuter tänkte jag ge mig ut på en 5 km löprunda i spåret här bredvid huset. Sedan blir det dusch och fixa iordning sig för en dag med Ellen <3. Vi har planerat att handla med oss lite lunch och kanske lite goda jordgubbar till en strand och ligga och sola, äta gott pch prata. Vi har två resor att planera (Gotland och London) och det ska bli så sjuukt roligt att resa med henne. Om det blir sämre väder i eftermiddag blir det nog en sväng till Täby C för lite shopping :). Skulle behöva ett par minishorts som jag kan ha när jag springer och ett par chinos för att det är så himla snyggt och båda de paren jag äger är för stora :(.

Hörs ikväll igen, då är jag tillbaka hos familjen och ska ägna kvällen åt att laga massa matlådor inför kommande vecka :).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0